Bette Box maaliskuu 2017

Tammi- ja helmikuun mahtavan Bette -aloituksen perusteella uskaltauduin tilaamaan maaliskuun boksin ja alekoodin onneksi sain siihen myös, joten hintaa ei tullut kuin reilu 11 euroa muistaakseni boksille. Lisähoukuttimena vielä edellisten lisäksi oli se, että kyseessä oli bloggaajaboksi, jotka ovat aiemmin olleet pidettyjä ja itsekin tykkäsin todella paljon viimeisimmästä LivBoxin bloggaajaboksista.

Nyt ei mennyt ihan niin nappiin... mulle tämä eka Bette oli pettymysboksi ikävä kyllä.


Boksi on raikas ulkonäöltään, painava laatikko lupaili paljon. Hieman damagea ottanut postissa, mutta sisältö oli säilynyt ehjänä.


Tässä sisältö. Olin spoilannut itseni etukäteen, joten se lievensi pettymystä (kääntöpuolena aina se, että mahdollinen positiivisen yllätyksen riemukin menee myös). Miksi olen pettynyt? Kerron alempana...


Esittely tuotteista ja bloggareista, joiden suosikeista on kyse.

Olen sen vuoksi pettynyt, että boxissa oli vain yksi tuote, jonka oikeasti haluan ja jota voin kokea tarvitsevani. Se on Madaran kuorinta-aine, joka on valitettavasti pikkuinen näytetuubi. Jos tämä olisi ollut kokonainen tuote, boksi olisi ollut pelastettu. 


Lumene CC-voide ja Madara Exfoliating Scrub.

Aion pitää Lumenen CC-voiteen, jolle jossain vaiheessa tulee tarvetta. Tällä hetkellä mulla on turhan monta meikkivoidetta ja BB-voidetta avattuna ja niiden käytössä menee todella kauan aikaa. Tämän vuoksi Lumene ei säväyttänyt, vaikka tuotteessa sinänsä ei ole mitään vikaa ja sävykin on oikea. Tämä ei muistaakseni aiheuttanut minulle näppyjä, mutta hieman sitäkin joudun pelkäämään, että käykö niin tällä kertaa. Esim. Lumenen Blur-meikkivoidetta ihoni ei kestänyt.. Harmi tosiaan, että Madaralta tuli vain näyte, tuote vaikuttaa kiinnostavalta.


Batiste kuivashampoo ja Biozell sävyttävä tyvispray sävy light blonde.

Tästä ne pettymykset vasta alkavat vrt. edellinen kuva. En ymmärrä tuota Biozellin tyvisprayn valintaa boksiin. Tämä on siis värjättyjen hiusten tuote ja ilmeisesti (ainakin youtube videoiden mukaan) ne, joilla ei ole värjätty hiukset tai hiukset ovat vaaleat, ovat saaneet vaalean sprayn.. Mulle tuo sävy ei sovi ollenkaan eikä koko tuote, sillä olen kasvattamassa blondattua tukkaa pois. Tummaan pitkään juurikasvuun tuon sutiminen ei voi antaa hyvää lopputulosta, sen sanoo järkikin. En siis aio kokeilla tätä edes, menee eteenpäin tällaisenaan. 

Ajatuksena en muutenkaan pidä kuivashampoo -tyyppisten tuotteiden sutimista hiusjuureen kovin usein, sillä on juttua (googlatkaa!) siitä, miten partikkelit tukkivat hiusjuuret aiheuttaen mahdollisesti hiustenlähtöä. Näiden säännöllinen käyttö vaatisi siis myös säännöllistä syväpuhdistavan shampoon käyttöä melko tiheään. Mun mielestä kuivashampoo hiusjuuressa muutenkin tuntuu tunkkaiselta ja sen tahtoo pois pestä mahdollisimman pian.. Entä sitten kun siinä on vielä värikin mukana? Voin vain kuvitella miten tukkoiselta silloin pää voi tuntua. Lisäksi tuollainen sumutettava väri leviää joka paikkaan: vaatteisiin, huoneilmaan, laskeutuu lattialle, tasoille...hyi. 

Batisten kuivashampoo on ihan ok tuote. Käytän siis itsekin joskus kuivashampoota ja sellainen onkin hyvä olla pahoja päiviä varten olemassa. Eli niitä päiviä varten kun huomaa ulos lähtiessään, että juuri näyttää rasvaiselta eikä ehdi suihkussa käydä :D Säännölliseen päivittäiseen käyttöön en halua ottaa tuotetta, en tuuheuttajaksi juureen päivittäin juurikin edellä mainitusta syystä. Pikku pullo sopisi mun tarkoituksiin siis aivan hyvin, mutta ongelma on siinä, että mulla on 2 lähes täyttä isoa pulloa ja yksi pikkupullo kuivashampoota (joka saatu myös LivBoxista) jo ennestään kotona. No, ehkä laitan tämän jemmaan odottamaan käyttöä hamassa tulevaisuudessa tai sitten annan tarvitsevalle.

Ihmetyttää btw lisäksi se, että kaksi hyvin samantyyppistä tuotetta oli laitettu boksiin..


The Ultimate Disappointment. Eli Nivean After Shave Balm meikinpohjustukseen. 

Oli mun mielestä riskaabelia valita tämä boksiin, vaikka sinänsä ihan hauska idea. Nikkietutorials toi tämän käytön meikinpohjustuksessa esille suurelle yleisölle jo ajat sitten viime vuoden puolella. Minäkin ostin tuotteen ja sitä onkin siis olemassa puteli tuolla kylppärissä melkein käyttämättömänä. Olin ensin tästä aika innoissani, sillä toimii hyvin tarkoituksessaan. Ongelmaksi muodostui kuitenkin tuoksu.. Se on mieto verrattuna moniin miesten tuotteisiin, mutta on se kuitenkin selkeä. Minua se ei hirveänä haitannut, mutta kurssikaveria mitä ilmeisimminkin... eli tähän liittyy kiusallinen tarina, jonka voin teille jakaa.

Olin laittanut tätä naamaan ja luentosalissa olin istumassa. Kurssikaveri vieressä alkoi pian ihmettelemään, että mistä tulee näin vahva miestuoksu hänen nokkaansa. Miehiä oli lähistöllä, mutta ei ihan vieressä. Yhden kerran mainitsi asiasta, katseli ympärilleen.. pian toisen kerran ja ihmetteli, että miten tuoksu tuntuu tulevan niin läheltä.. Olin meikkipohjani takana punaisena. Jostain syystä en kehdannut sanoa, että olen laittanut meikinpohjustukseksi miesten tuotetta. Kerran kun jätin sanomatta tuon, kynnys nousee jatkossa kertoa asiasta. Tuon episodin jälkeen en ole tätä tuotetta enää kasvoilleni laittanut xD Pistän jemmoihin tämän ja ehkä keksin jonkun, jolle antaa vaikka joululahjaksi..

Betten tulevaisuus kohdallani, se on vaakalaudalla. Päätin kuitenkin, että annan mahdollisuuden vielä yhdelle boksille. Mikäli ei parane, niin siihen loppuu sitten tilaus. 

Mitä mieltä te olitte maaliskuun boksista? Ja mitä mieltä Nivean Aftershave Balmista primerina?

Kommentit

  1. Mulla ihan samat fiilikset. Madaran tuote oli ainoa uusi tuttavuus ja muut jo aikaa sitten kokeiltuja. Nivea after shave ei toiminut mullakaan mitenkään ihmeellisesti. Ihan tavallinen kevyt kosteusvoide miehekkäällä tuoksulla. Lumenen cc jää jemmaan, kun edellinen on vielä käytössä. Toisaalta ymmärrän ettei kaikki boksit voi olla uutuuksia täynnä, mutta että tälläsiä vuosikausia vanhoja juttuja niin olen vähän hämmentynyt.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, niinpä.. tuo Nivea on so last season..viimevuoden juttuja. Klassikkotuotteet erikseen toki, sellaisilla aina paikkansa, mutten tuota niveaa osaa pitää kuin vanhentuneena somehittinä.. Uutuuksia saisi kyllä olla enempi, sitähän tilaajat kuitenkin odottavat, vaikka, kuten sanoit, kaikki tuotteet eivät sellaisia voikaan olla. Tammikuun ja helmikuun boksit onnistui olemaan parempia kokonaisuuksia tosiaan mun mielestä, uutuudet ja klassikot tasapainossa. Tässä oli outoja ja has been tuotteita ennemmin.. hämmennys on myös mulla tän käsiin saatuani.

      Poista

Lähetä kommentti

Suositut tekstit